Translate

sobota, 5 stycznia 2013

Rozdział 4

Z perspektywy Kate...


Dziś mam wolny dzień. Musze podpisać dokumenty kupna mojego nowego mieszkania oraz rozpakować się. Mój szef jest bardzo wyrozumiały i mimo, że to mój drugi dzień w pracy pozwolił mi, żeby dzisiejszy dzień mogłam spędzić jak tylko chce. Spakowałam wszystkie moje rzeczy, które miałam w hotelu, a resztę tata miał mi przywieź do Londynu. Wymeldowałam się, musiałam chwile poczekać aż pokojówka sprawdzi czy czegoś nie zniszczyłam lub zabrałam. Norma, ale ja nie jestem często w hotelach, wiec nie jestem tez do tego przyzwyczajona. Dzięki temu nie musiałam przynajmniej czekać na taksówkę...

Z perspektywy Harrego...


Czasami mam takie chwile, kiedy najchętniej przez kilka dni nie wychodziłbym z łózka. Ten zdecydowanie do takich należy. Do szczęścia brakuje mi tylko mojego laptopa. Poczytam co fanki do mnie piszą. Czasami można się z tego tak uśmiać...   Jakie dostaje od nich propozycje, ale to i tak nic w porównaniu z opowiadaniami. Te dziewczyny maja nieźle zryte banie.

Z perspektywy Kate...


Skoro mieszkanie miałam już umeblowane wystarczyło zmienić kilka szczegółów. W kuchni nie mogłam się zdecydować co do jakiej szafki włożyć. Ciągle zmieniałam decyzje, ale się udało. W salonie nie dokonałam dużych zmian prócz wstawienia kilku dekoracji. Ale sypialnia... Zmieniłam prawie wszystko oprócz wielkiego łózka. Chyba się w nim zakochałam. Bzdura. Kocham je do szaleństwa!! Na jednej ze ścian powiesiłam tablice korkową. Lubie na niej wieszać moje rysunki, ważne rzeczy do zrobienia, zdjęcia i takie tam. Nad łóżkiem przykleiłam fototapetę z panorama Londynu, a przy nogach łózka stała wielka skrzynia którą kiedyś pomalowałam w flagę Wielkiej Brytanii kryjąca moje najwspanialsze wspomnienia. Co najważniejsze w mojej garderobie było gigantyczne lustro!! W łazience ustawiłam swoje kosmetyki. Nie mogłam oderwać wzroku od wanny narożnej. Zdecydowanie jestem fanką długich kąpieli. Musze ją wypróbować. Jak pomyślałam tak też zrobiłam.

Z perspektywy Nialla...


Menadżer wspominał, że Kate dziś wprowadza się do nowego mieszkania i jako, że jestem genialnym Irlandczykiem również mam genialne pomysły, a jeden z nich to zorganizowanie parapetówki dla Walker. Poznamy się trochę bliżej.
-Słucham? - Snucie moich diabolicznych planów muszę przełożyć na inny termin.
-Niall mogę zatrzymać się u Ciebie na kilka dni? - Co znów nasz szalony Loczek zrobił?
- Jasne, ale wara od lodówki!!
- A jeżeli w nagłej sytuacji zgłodnieje?
- This is my fridge!!
- Ok. Wyluzuj Blondynku. Będę za...właściwie to już jestem.

Z perspektywy Harrego...


- Styles o co chodzi z tymi walizkami?
- Tak jakby zapomniałem przedłużyć umowę wynajmu mojego mieszkania. - Wiedziałem, że Horanek przyjmie mnie do siebie. Każdy z chłopaków zrobiłby to, ale reszta ma dziewczyny i byłoby to trochę niezręczne.
- Aha. - Mruknął i oczywiście poszedł do kuchni. Wniosłem swoje walizki do 2 sypialni.
- Mam dla Ciebie genialne rozwiązanie. Mój znajomy ma do sprzedania mieszkanie. Kupisz je i już nigdy nie zapomnisz o przedłużeniu umowy. - Blondynek wygłaszał swoja złotą myśl, a w miedzy czasie przegryzał kabanosa.
- Jedzmy tam teraz.
- Tak szybko chcesz mnie się pozbyć? 
- Tak, chcę by moje jedzenie szybciej było bezpieczne.

Wieczór...

Rozpakowałem moje bagaże w nowym mieszkaniu. Miałem dużą wprawę, gdyż często wyjeżdżamy. Teraz zrobię to co zaplanowałem na dziś, czyli położę się w łóżko z laptopem.

Z perspektywy Kate...


Niall zadzwonił, że przyjadą jutro po mnie. Podałam mu swój adres i jako, że nie miałam nic innego do roboty poszłam spać.
___________________

Coś mi się udało napisać. Oceńcie jak mi poszło:)
Kto nie może się doczekać poniedziałku?:P
Już za tydzień mam ferie, a wy?:D
Jaką macie średnią? Ja przyznaje się, że jeszcze jej nie policzyłam. Jestem leniem:P
Jak po Sylwestrze? Udało wam się trafić do domu?:P

Kinga xx


Mój przyszły dom:)

3 komentarze:

  1. no nareszcie! ile można czekać!:> ja chce natychmiast kolejną!:3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny!:D prosze...dodaj następny SZYBKO!♥

    OdpowiedzUsuń
  3. dalejjj!♥ zapraszam db sb: http://narry-storan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń